Важливе про РРО: платникам єдиного податку до уваги!
Важливе про РРО: платникам єдиного податку до уваги!
Державна податкова інспекція у м. Полтаві звертає увагу, що Законом України від 1 липня 2015 року №569-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій», який набрав чинності 23 липня 2015 року, визначено, що реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку:
– першої групи;
– другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. грн. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 млн. грн. застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.
Враховуючи викладене, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку третьої групи, які за перше півріччя 2015 року перевищили обсяг доходу 1 млн. грн., зобов’язані з 1 жовтня 2015 року при здійсненні своєї господарської діяльності застосовувати реєстратори розрахункових операцій, або перейти на використання виключно безготівкових розрахунків.
Фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку другої групи у разі перевищення обсягу доходу 1 млн. грн. у 2015 році (незалежно від місяця, у якому відбулося таке перевищення) зобов’язані з 1 січня 2016 року при провадженні своєї господарської діяльності розпочати застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Екологічний податок та рентна плата отримали нові форми звітності
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 17.08.2015 року №715 затвердило нову форму Податкової декларації екологічного податку, невід’ємною частиною якої є 16 додатків. Відповідний тип додатка забезпечує обчислення податкового зобов’язання за відповідним видом об’єкта оподаткування.
Зазначена декларація подається платниками податку до контролюючих органів за основним та/або неосновним місцем обліку залежно від наявних об’єктів оподаткування протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу.
Крім того, наказом Мінфіну від 17.08.2015 року №719 затверджено нову форму Податкової декларації з рентної плати.
З набуттям чинності цими наказами втратили чинність накази, якими затверджено попередні форми податкових декларацій: екологічного податку, з плати за користування надрами, за спеціальне використання води, за користування радіочастотним ресурсом України та ін.
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
